RSS
email

Volkan Konak Almümleri

Mimoza
  • Göklerde Kartal Gibiyim
Yalancı Dünya
Yarim Yarim
Kırandan Aşan Aydır
Aynalar
Keklik Gibi
Mimoza Çiçeğim
Sular Akar Doldurur
Tahir ile Zühre - Hoşgeldin Kadınım

Mora

Gardaş
Ayşem Destanı
Bu Gaybana Sevdaluk
Dertliyim Kederliyim
Kavga
Nefesim Nefesine
Eledim Eledim
O Vay Beni Ağlarum
Oy Trabzon
Karıma Mektup
Kolbastı Havası (Faroz Kesmesi)


Maranda


Gül Ektim
Feriğim
Herkesin Bir Derdi Var (Cerrahpaşa)
Gurbetçilerin Türküsü
Trablus
Zigana Dağları
Dido
Penceresi Önünde
Che
Hastane Önünde
Ela Ela Leose
Vasiyet


Şimal rüzgarları


Halide
Ben Seni Sevdiğimi
Gelevera Deresi
Balıkçının Türküsü
Ramo
Zinos (Kızlara Türkü)
Vay Beni
Taş Altında Karınca (Yayla Havası)
Hem Okudum Hem Yazdım
Uyanışların En Güzeli
Sıksaray Türküsü




Gelirmisin Benimle

Lilalı Kız
Sen Fatihin Torunu
Gelirmisin Benimle
Viya Viya Aşda Gel
Yağla Martinini
Dokun Parmağım Dokun
Kız Göğsüne Taktuğun
İşte Geldin Gidiyorsun
Karadeniz Hırçın Kız
Kömürlük Dağı
Memleketim
Kuvay-ı Milliye (Şiir)
Bu Yeni Paraların


Efulim


Efulim
Hey Gidi Karadeniz Mora Nene
Yar Gider Arabalan
Maçkaya
Ağlarım Ağlarım
Trabzondan Çıktım Yola
Memleketim
Tonyalıyım Tonyalı
Kul Olayım
At Başına

0 yorum:

Yorum Gönder